Sådärja!

Nu har jag piffat till mig i duschen och målat ett lager transparent lack på naglarna :) Hade panik igår när jag fick veta att fotograferingen var idag! Mitt hår växer som ogräs och det såg hemskt ut så jag tänkte att nu får det bära eller brista för jag har inte råd att gå till frissan! Tog sysaxen och började klippa :O Fick ropa på C också som tog och klippte bak där jag inte såg, så nu är man korthårig igen :) Blev väl rätt bra tycker jag, kanske inte sådär 100% rakt och jämt men eftersom jag ruffsar till det lite så syns faktiskt inte det :D När lacket har torkat ordentliget ska jag sminka mig lite, kläderna har jag redan packat i en påse för vill ju inte direkt åka moppe till skolan i studentkläderna!

Har pysslat lite med smycken igårkväll/imorse också och det har jag väl tänkt att fortsätta med när jag kommer hem sen i eftermiddag. Ska skaffa en blogg till hemsidan sen också som jag kan lägga ut nyheter och så i :) Köpte ju ny domän för någon månad sen; www.isabelldesign.se - Har dock inte orkat/haft tid att fixa hemsidan ännu men det är iaf den nya adressen istället för den gamla .st-adressen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0