Hemma efter en [FULL]späckad helg!

Sådärja! Då var vi hemma igen efter en helg i Östersund :) Fredagen spenderades hos Rasmus och Jenny med massa trevligt folk, blev mycket intag av alkohol och har kommit på att jag knappt minns något från kvällen! Vaknade i lördags morse hemma i Gingers lägenhet med världens baksmälla och jag har ingen aning hur vi kom dit, haha!

Hade världens allergi när jag vaknade och kunde knappt stänga ena ögat för det var så svullet, mina tabletter var slut så vi sprang på apoteket och handlade nya för jag blev livrädd! När tårarna slutade rinna av allergin så såg jag att ögat hade fått en vätskefylld blåsa - PÅ ÖGAT! Ringde sjukvårdsupplysningen och tänkte att nu mister jag väl synen också, men så var inte fallet som tur var :D

Jaja, iaf var vi duktiga jag & C så vi tog en promenix till Frösön vid 11-tiden och började tvätta lite. Dessvärre tog det sån tid så vi inte hann vänta på att kläderna skulle torka ordentligt (vi sprang båda två omkring endast iklädd i handduk) så vi tog på oss dem när de var alldeles fuktiga! Åkte in till stan och hann gå en sväng och kika i ½ timme innan den stängde. På väg tillbaka till bilen hittade jag en 20-lapp så vi åkte till MCdonalds och tog en varsin burgare innan vi fortsatte hem till Towe i Torvalla <3 Satt där och snackade någon timme innan Towe ville åka på Max och käka så då blev det middag där :) Sen skjutsade vi henne till Körfältet och åkte till stan igen.

Jag var supertrött och ville hem och sova en sväng innan vi skulle till Rasmus & Jenny igen, så blev det inte. C tog några öl med sig och satte sig på Österäng medan jag drog luvan över huvudet och la mig någon timme i bilen och sov - Jösses vad skönt det var! C väckte mig när han kom tillbaka och då styrde vi stegen till Rasmus & Jenny :) Väl där blev det Eurovision song contest 2009 och massa prat. Jag var så bakis efter fredagens partaj så det blev inget dricka för mig.

Någon gång vid midnatt gick jag & C mot Frösön för att möta upp David och två till, det blev nattmat bestående av fläskfilé med potatisgratäng och det var mums! Efter ytterliggare någon timme där med trevligt sällskap skulle folket sova så jag & C styrde stegen mot stan igen. Mötte Simone på vägen och hann med en kram innan vi fortsatte hem till Rasmus ännu en gång! Där var det ganska lugnt för de flesta hade redan gått hem så blev inte så långvariga där innan vi gick hem till Gingers lägenhet och sov för att vakna på underbart humör i morse!

Dagen har spenderats med mamma & syster på Frösön innan vi tog bilen hit till Sundsvall igen för att plugga lite och ordna inför morgondagens skoldag :) Nu blir det läsa lite och sen sova, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin/Malo

Ni verkar haft en sysselsatt helg med massa skoj. Själv var jag på tjejfest med kareoke och melidifestivalen. Vi mumsade på tacos och vin.

Vi ses snart. Kram kram

2009-05-18 @ 15:48:40
URL: http://malosblogg.wordpress.com/
Postat av: Malin/Malo

Kan ev komma och stämpla å ons fm om det funkar för dig. Är du ledig? kram

2009-05-18 @ 18:43:11
URL: http://malosblogg.wordpress.com/
Postat av: Malin/Malo

Låter bra. Då hör jag av mig på onsdag. Åker ev och hämtar grejerna hos Scrappers ikväll. Ska ru me?

2009-05-19 @ 07:26:07
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0