Helt ensam på restaurang.

Jag lyckades inte övertala Christopher att följa med ut och äta, det slutade med att jag åkte in till stan och åt buffé på en kina-restaurang - Helt ensam! Kändes pinsamt nog att inte C var med men det var dessutom inte en jävel i hela restaurangen, haha - Fin syn, lilla jag mitt i allt :P Jaja, gott var det iaf och det var mitt firande av att skolarbetet är slut nu ;)

Christopher gick till kårhuset för en timme sedan för att möta Stefan och några till, jag kände för att sitta hemma och ta det lugnt ikväll så ska jag hämta honom inatt :)

I helgen får jag se vad det blir, sugen på att supa men får se hur det blir. Sist jag satt hemma i min ensamhet och drack förstörde jag ju sängen med rödvin så det ska jag nog undvika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0