Fyfan vilken jävla härlig kväll/natt!

Jag är så jävla taggad idag för mösspåtagningen så det finns inte :) Kvällen igår var så lyckad så jag känner mig helt full av glädje nu, det var längesedan jag hade en sån känsla - MINST 1 år sedan!

Tog bussen till stan och var framme vid tre igår eftermiddag, mötte Thomas, David, Niclas, Rickard & Jesper för att sedan ta bussen mot Erik & Sanne. Kom någon supertjockis med sin tjej som var hur nedknarkad/nedsupen som helst också. Jaja, vi gick värsta långa vägen från Granloholm centrum innan vi var framme, fick supervärk i mina ben eftersom jag hade all alkohol och bära på ;) När vi kom fram börjades det dricka och vi spelade kung och lite annat kul med allt folk som var där, tror vi blev över 20 pers i deras lilla lägenhet. Spelade bla något som hette bob som innebar att man skulle räkna tror jag och om man sa två siffror vände det håll och massa sånt.

Efter några timmar och några öl senare så gick vi mot bussen igen, jag var ganska rund under fötterna redan då och klockan var bara strax innan 18 :P När bussen kom ställde jag min nyöppnade cider i väskan för att kunna betala och vad hade inte hänt när jag satte mig på bussen?! Jo, hela cidern låg i väskan istället för i burken! Fan också, hela kameran och allt var helt dränkt och nu är det bara att säga hejdå till den :(

När vi kom fram i stan var jag om möjligt ännu fullare tror jag för jag minns inte mycket, haha! Fick iaf sätta oss till bords och det var kul att se alla treor och lärare :) Sen kom maten in, fläskfilé med potatisgratäng - MUMS! Drack ännu mera öl och när den var slut så var jag tvungen att tjyvöppna mina egna under bordet och fylla på mitt glas ;) Fick efterätt också som var god, nåt chokladgrejs var det.

Vi var ju på norrporten arena så vi gick ut på läktaren flera gånger och kollade på en fotbollsmatch mellan Sundsvall och Junsele, minns inte vilka som vann men vi stod iaf och skrek & heja på alla. Jag berättade för vår mentor om att vi missat att man skulle betala för att få en ballong idag på mösspåtagningen och trollkarl som han är så skulle han fixa ballonghattar åt oss alla i klassen istället :D Får se om det blir så idag, jag bad om en rosa iaf!

Vid kl 21 blev det disco där vi var och det var bara frisörerna som vågade sig ut på dansgolvet :P Men sen fick jag en tjuga av en kille i klassen om jag gick upp och dansade så då gjorde jag det, haha! Tillslut var det iaf hela klassen uppe på dansgolvet och jag kan lova att vi dansade järnet! Det var så jävla kul och jag dansade fan tills jag ramlade ihop av utmattning (kanske berodde på att jag inte var så nykter också) (:

Efter någon timme av dans var alla helt slut och varm i kläderna så vi gick på krogen, tur hade Viktor som inte hade med sig leg men han fick komma in ändå. Snäll vakt detdära! Fick en drink av någon som jag svepte och jag köpte massa öl också så jag vart fullare och fullare ju senare det blev.

Satsade en tjuga på Black Jack och det var jag, Erik & Splatter som spelade. Erik gick minus, Splatter tjänade en tjuga men jag, jag tjänade fan 200 jävla spänn! Jag är så jävla bäst på det där! Spelade med pappa när jag var liten en gång och då tjänade jag över 500 spänn så jag kanske skulle ta och göra dethär oftare?!

C kom in till stan efter midnatt och vi drog till max hela gänget för att äta, det var supergott efter en hel kväll ute! Kom hem vid 3 så det blev en 12-timmars fest igår ;)

Nu ska jag snart åka till skolan för det är mösspåtagning vid 1 så hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0