Ensam igen.

Så har mamma och syster åkt hem nudå :( Men jag har tur för om någon timme kommer älskling hem igen <3 Ska krama och pussa på honom så mycket det bara går!

Helgen har varit mysig, kul att få umgås med familjen och bara koppla av :) Mötte dom vid tåget igår och gick en väng på stan. Åt varsin halv macka på subway, supergott var det för vi var så hungriga alla tre! Hittade även skitsnygga jeans till mamma och sen åkte vi hem hit. Vi hade tänkt grilla men vädret sög så vi tog och gjorde fiskpinnar med potatis med vitlöksbaguette till, mums! Pysslade lite också alla tre, mamma gjorde sitt första kort, wiie! Resten av kvällen tog vi det bara lugnt, kikade lite TV och pratade.

Angelica somnade vid 23-tiden och ungefär en timme senare gick även jag och mamma och lade oss. Jag sov i soffan med Odin så mamma & Angelica kunde sova i min & C's dubbelsäng :) Sov så skönt men blev dock väckt av C vid 3(!) inatt igen! Då hade han kommit hem från en fest och märkt att hans mobil var borta, åh! Men det ordnade sig idag för den låg kvar hos Rasmus, puh!

Vart en sväng på stan idag med, hittade en superbra present till moster som just fyllt år och sen käkade vi lite på MCdonalds innan vi styrde stegen mot tågstationen. Vinkade av dem och åkte hem för att städa upp lite efter helgen ;) Låg en stund på balkongen och läste lite också i det varma vädret, med alla djuren springande runt mig <3 Sen blev det städning av kaninbur, blä! Fullt med flygmyror var det i äcklet i buren! Men nu flög dom sin kos när det blev rent & fint igen.

Har nyss duschat nu och ska ta hand om mina naglar lite, känner mig äntligen fräsch igen och nu ska jag bara ta det lugnt till älskling kommer hem ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0