Så kan det gå..

Har endast ett svagt minne av att jag skrev i bloggen igår, blev kanske lite väl mycket detaljer känner jag men nu är det ju försent att ändra på. Saker som har hänt de har hänt och det är inget man kan göra något åt nu i efterhand. Huvudsaken är att jag mår bättre och börjar få tillbaka mitt liv igen, sakta men säkert. Har inget minne alls från igår känns det som, jag minns att jag satt och läste en bok på datorn och tömde en flaska vin. Efter det vaknar jag helt plöstligt av att C säger att jag somnat och måste flytta datorn från sängen. Det är mina enda minnen från igår, men något måste ju ha hänt därimellan, haha :P

Nu blir det plugg idag för imorgon är det pysselträff :D Vaknade med världens huvudvärk men den försvann när jag åt lite fil & Müsli, sicken tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0