Längtar..

Har suttit och lagt ut massor av grejor på tradera nu senaste veckorna, fått in lite pengar så längtar nu tills jag har råd att beställa lite nya stämplar och kanske lite nya delar till smyckestillverkningen.. Det är så skönt att jag har pysslet att ägna mig åt ibland, det är då jag bara drömmer mig bort ett tag och inte behöver tänka på alla jobbiga saker. C tjänade mycket mer pengar än jag på tradera, nästan 3000.. Attans att jag inte hade en guldgruva gömd jag också ;) Nu ska jag sova snart för imorgon har jag LAN B hela dagen i skolan, jobbigaste kursen av alla också måste man ha den 6 timmar samma dag - Herregud! Jaja, bara kämpa på sista veckorna nu sen får man ju ta STUDENTEN! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0