Jag blir så less på vissa!

Jag hatar att bli utnyttjad, att vara den som bara duger när det inte finns någon annan. Att vara den som blir vald i sista hand, vara den som inte är värd så mycket! Jag blir så less på folk som lovar och snackar en massa och sen inte håller det, väx upp förfan! Vissa ska kallas mogna men vafan, stå för det ni gör då och sluta bete er som barnrumpor! Jag faller alltid tillbaka och är den som låter mig bli behandlad så, jag tror att jag inte är värd bättre - Men nu får det fan vara nog! Skiter ni i mig så är ni inga riktiga vänner, och då bryr jag mig faktiskt inte om er heller - Ni kan ju komma ihåg det den dagen ni saknar mig..

Förövrigt åkte jag hem till mamma igår och lämnade Angelica efter ett härligt sportlov här i Sundsvall - Nedan ser ni bilder från när vi åkte skridskor i veckan och hon är COOL min syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0