Angelicas kampfisk Kitty :)

När syster fyllde 7 nu i april fick hon sitt första egna husdjur, en kampfisk - egentligen en pojke men han heter Kitty :D När jag flyttar upp nu ska vi byta till en större skål då den hon har nu är alldeles för liten har vi kommit fram till, tur att jag har en gammal på många, många liter! Ska även köpa lite nya växter, gömställen mm. Tror Angelica kommer tycka det är jättekul att få inreda hos Kitty och göra det mysigt för henne/honom xD Så söt iaf, tänk att en fisk kan vara så social, kommer när man pratar med henne och nafsar lite i fingret om man låter henne :) Tror jag vill ha en kampfisk jag med, kanske en lite flicka som kan bo tillsammans med Kitty?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0