ODENSALA, ODENSALA, ODENSALA! OCH POLISEN!

Jao, så bor man här i Odensala nudå - SÅ JÄVLA NÖJD MED DET MESTA NU! Har haft massa att fixa i lägenheten och har fixat mycket själv eftersom C jobbar i Sundsvall fortfarande.. Jaja, har inte hänt så mycket här eftersom mina dagar gått åt till upp-packning och städning :P Hann bo här en vecka innan jag blev väckt av polisen som ringde mig, jojo.. Min moped hade blivit stulen minsann, inte så kul tycker min plånbok då moppen är helt förstörd och självrisken går på 3000 :( Tror jag ska be C bygga nåt som ger någon framtida tjuv världens stöt eller liknande så det inte händer igen. Nähänä, nä för då åker man tydligen på det ja.. Jaja, C kom hem idag och stannar tills på söndag - han ville dock inte vara hemma på fredag när jag ska ha fest här hemma ;) Sist vi drack gick det lite fel! Rasmus kom hit och bjöd mig på minttu som smakade lakrits, det var gott och jag råkade dricka liiiite för mycket. Mamma och Nordan kom förbi på kvällen för att kika på lägenheten och då ramlade jag bara ihop och dom fick ingen kontakt med mig. Jaha, mamma ville in på akuten men provade först att ställa mig i duschen och tänk att jag faktiskt tydligen kvicknade till någorlunda då :) Ramlade omkring en del också tydligen, minns ingenting av kvällen och lika bra var väl det för när jag vaknade dagen efter var jag så mörbultad att jag knappt tog mig upp ur sängen! Flera hack i pannan + massa blåmärken och uppsvällda knän hann jag med att åstadkomma kvällen innan.. Får inte dricka god sprit mer i fortsättningen, man glömmer ju så lätt alkoholen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0