Fest hos mig, krogstråket + MASSA KNAS!

Bjöd hem lite folk i fredags och vi hade trevligt hos oss några timmar innan vi drog ner mot staden för att gå på krogstråket :) Det var dock jättemycket folk ute så vi blev sittande i tullparken med alkoholen och tog massa knäppa bilder ;) Hade skitkul och var alldeles slut vid 2 så då tog jag bussen hem till Odensala.


jag, Simone, Emelie & Ellen

Ringde C för han var i Torvalla och jag ville att han skulle komma hem till mig och han skulle komma snart sa han. Somnade av utmattning och blev väckt av telefonen när C's mamma ringde och frågade om C hade fått tag på mig än?! Va, han hade ju inte försökt få tag i mig?! Han hade tydligen frågat henne var jag var för jag skulle visa honom vägen, det hade vi inte pratat om! Jag undrade hur full han egentligen var eftersom han svamlat om det så jag ringde upp honom.

Klcokan var efter 3 när jag ringde och ringde och ringde, INGET SVAR! Blev jätteorolig eftersom han borde varit hemma redan så jag tog Odin och stack ut för att leta, C's mamma och bror kom också för att leta. Vi gick hela vägen till Torvalla och gick nog på varenda liten jävla väg som finns i den här staden tror jag! Var helt slut och vi åkte hem för att se om han var hemma nu kanske? Nehej du, bara ut och leta igen! Klockan var nu efter 6 och vi hade letat i 3 timmar!

När vi hade letat i 1 timme till kom han plötsligt och gick en bit ifrån oss, har nog aldrig varit så glad och samtidigt arg när jag sett honom förut <3 Han var alldeles likblek och hade inga skor eller någonting på sig, mobilen var också borta och jag trodde att han blivit neslagen och rånad men han hade öl, nycklar och plånboken kvar iaf. Han visste inte vad som hade hänt, 4 timmar var helt svart i hans minne och han hade precis kvicknat till och tydligen stått och ringt på en villa. Varför vet han inte, men han hade iaf blivit tillsagd att gå därifrån. Jag har nog aldrig varit så rädd någongång förut, jag trodde att min lillis var död.

Alla tankar som snurrade när vi letade alla de där timmarna var hemska, jag trodde vi skulle hitta honom ihjälslagen, död och borta för alltid - Jag trodde att jag hade mist min älskling för alltid!

For in på akuten för C hade tydligen blivit drogad men det gick över efter några timmar och när klockan var runt 9 kunde vi äntligen göra "kväll" allihopa och äntligen få SOVA!

Huvva, vilken jävla kväll - Men allt slutade ju bra och det är det viktigaste <3

Kommentarer
Postat av: ida

shit isabelL! fint att det gick bra iallafall, hoppas han mår bättre nu har. har själv varit med om det där ( minus drogandet) och det är inte roligt.

2009-07-30 @ 08:10:49
URL: http://baltazar.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0