Snart är det faktiskt Jul!

Har fixat lite nu inför julen, ja inte här hemma då förstås då jag inte orkar gå igenom allt i källaren för att komma åt julsakerna :S Men det gör inte så mkt tycker jag, det är viktigare att fixa inför julen när man har barn. Men julklappar har jag kommit igång lite med, önskar dock att jag hade mer pengar till sånt då jag ville ge nära & kära så mkt! Men det är väl tanken som räknas och jag tror nog de blir glada för det de får :)

Tänkte iaf överraska C i helgen med en grej, men mer säger jag inte förrän jag vet till 100% hur det blir med mina planer ;) Har dock sagt åt honom att han inte får komma hem i helgen, vad han ska undra vad det är frågan om nudå?!

Hoppas det blir som jag planerat nu bara, skulle vara så kul :) Nä nu borde jag ta och sova, ska upp tidigt imorgon!

♫ ♪ ♫♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫♫ ♪ ♫ ♪♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫♫ ♪ ♫ ♪♪ ♫ ♪

Kommentarer
Postat av: Malin

Varsågod. Hade tänkt göra flera julkort och skicka men tiden bara försvann ;) Hoppas du mår bättre snart. Inge roligt att inte må 100 %. Ring om du känner för att prata av dig ;) Snart e det jul gumman...

2009-12-19 @ 03:59:22
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0