Massa plugg, tenta & sjukhusbesök.

Har haft jättemycket att göra i skolan nu de här två veckorna som varit. Har suttit halva nätterna och pluggat och har en inlämnningsuppgift att göra klar i helgen.

Började få ont i magen för 1,5-2 veckor sedan som har hållit i men igår när jag satt på skolan blev smärtan snabbt värre och det blev till att åka in på akuten. Där blev jag omhändertagen direkt för jag var jättedålig, kändes skönt att bli tagen på allvar för en gångs skull! Efter massa undersökningar och prover hade de uteslutit massor av saker, blindtarmen, problem med äggstockarna, utomkvedshavandeskap, ja massa grejor.

Blev tillslut att de ville behälla mig över natten för de trodde att det kunde vara blindtarmen iaf men jag ville hem för jag har ju djuren att ta hand om så det blev till att bita ihop och fixa med det hemma för att sedan åka tillbaka till sjukhuset imorse. Under natten blev jag lite bättre men smärtan finns kvar och jag har varit väldigt illamående. Fick träffa en kirurg idag som tyckte vi kunde vänta och se eftersom det kändes lite bättre och att det då troligtvis inte är blindtarmen.

Fick rådet att vila och ta det lugnt för att det nog beror på stress och jobbigheter runt omkring mig, får nog ta till mig detta för det sa dem ju utan att veta någonting hur det är i mitt liv just nu. Har massa att göra i helgen så lugnt kan jag inte ta det direkt men jag ska försöka så gott det går för att magsmärtan ska gå över..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ta hand om dig gumman!!

kram kram

2009-08-29 @ 10:59:51
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0