Bilder från Festen + Första dagen på Universitetet!

Blev att jag drog till Lillsjön häromdagen och där blev det lite fest ;) Tommy, Tina, Andreas & Dennis kom till oss och det spelades musik och pratades om vartannat. Mycket trevlig kväll blev det och någon timme efter midnatt kom Christopher dit också, han hade varit i Torvalla och hjälpt Svempa med någon dator :) Odin hade han med sig också och han blev så glad så glad när han fick träffa alla :)


Jag & Angelica

Jag & Angelica

Sötsyster tar kort på sig själv <3

Reijo & Dennis

Andreas

Dennis

Tommy & Tina

Mamma, Tommy & Tina

Reijo & Dennis hade kul :)

----------------------------------

Cyklade i spöregnet mot skolan idag, blev världens nedförsbacke så jag skulle bromsa - Vad hände då? DÅ FUNGERADE INTE BROMSEN! Fick panik och provade frambromsen istället, jojo, då blev det till att flyga över styret och slå sig rejält! Fan att man inte ska kunna ha någonting ifred här i Odensala, någon jävel har haft jättekul och förstört bakbromsen. Jaja, kom iaf fram tillslut och gick in i hus Q. Tänkte att jag tyckte mig känna igen en av dem som stod utanför salen och väntade - Mycket riktigt, det var Pernilla som också ska gå basåret :D Vilken trevlig överraskning! Drog igång med matten direkt och vissa hade glömt både böcker, papper, pennor och linser så de inte kunde se?! Haha, så kan det gå första dagen ;) Har suttit och pluggat resten av dagen/kvällen/natten, väldigt mycket att göra direkt!

Fick ett brev som livade upp lite också, blev både skratt & gråt efter jag hade cyklat en sväng till mamma, Reijo & syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0