Sådärja!

Nu har jag fixat min nya domän, kommer så småningom att lägga upp hemsidan där - Men det får bli ett senare projekt då min första prioritet är att fixa skolan. Jag har ju tidigare haft en .st adress men ville ha en .se adress istället då det är lättare att komma ihåg och också ser bättre ut :) Får se när jag orkar ta tag i hemsidan och fotografera alla smycken och kort, hoppas på att få tid över i sommar efter flytten till Östersund. Det känns bra att ha domänen fixad & klar nu iaf så slipper man tänka på det mer, jag var rädd att någon annan skulle hinna köpa den innan mig.

Nästa fredag tar jag och Christopher tåget till Göteborg för han har köpt en ny bil där, en Peugeot som är skitfin! Efter vi har hämtat den ska vi bara mysa och ta hand om varandra :) Ska stanna en natt i Uppsala också och bo på ett vandrarhem som C bodde på  vid något tillfälle när han hade Permis från behandlingshemmet han bodde på ett tag :)

Nu ska jag kika lite på TV och äta mitt naturgodis och bara ta det lugnt resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0