Så trött & slut

Jag orkar knappt hålla ögonen öppna.. Igår var jag så ledsen hela dagen, låg och grät länge med C som höll om mig.. Så många frågor som jag aldrig kommer få svar på, så mycket jag undrar och alltid kommer att få undra över.. Det är alltid någonting som händer, jag förstår inte det. Varför kan det aldrig få vara bra ett tag? En kusin till mig, Fredrik, har legat på sjukhuset nu i flera dagar pga lungorna. Nu har dom kommit fram till att han har samma fel som hans syster Terese hade för några år sedan, hon gick tyvärr bort pga detta fel och då är det klart man blir orolig nu! Jag förstår inte att det kan hända så mycket grejor i en enda familj på så kort tid! Livet är så jävla orättvist så det finns fan inte, jag blir så ledsen & känner mig så hjälplös. Jag kan inte styra över vad som händer och det gör mig så arg. Mina tankar går främst till Fredrik och hans familj, jag hoppas det går bra den här gången!

Efter alla tråkigheter föreslog C att vi skulle hitta på något för att komma på lite andra tankar ett tag så vi gick ner på affären och köpte kött och potatissallad. Sen tog vi med Odin och gick på en promenad upp i skogen där det finns ett vindskydd med grillplats. Det var jobbigt att ta sig dit för det var massa snö att pulsa igenom men vi kom fram tillslut :) Väl framme kom vi på att vi hade glömt tallrikar, jaha men det löser sig tänkte vi. Folk tycker tydligen det är väldigt kul att förstöra så de hade kastat ut all ved på marken så allt var dyngsurt! Efter nästan 3 timmars försök att få till en brasa gav vi upp, blev bara pyttelite glöd så det skulle inte gå att göra ordning köttet :( Vi gick hem igen och jag stekte köttet istället, det blev bra det också :)

Det var skönt att göra något annat och glömma alla tråkigheter ett tag och dagen slutade ändå bra med massa mys i soffan tillsammans framför talang 2009 på datorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0