Birsta och såna saker

Jahapp, vaknade vid 10 för då ringde dom som skulle köpa Vitnos och sa att "Nej, vi har ångrat oss" GAAH! Blir så less att massa folk hör av sig och säger dom vill köpa kaniner och sen ändrar sig, vad är vitsen liksom?! Om jag inte får dom såld snart vet jag inte vad jag gör, kan ju iaf inte ha kvar allihopa... Tyvärr, för det skulle jag vilja om jag hade råd :( Aja, iaf så for vi till Birsta strax efter vi hade klivit upp. Hämtade ut min telefon som varit på lagning i typ två månader, äntligen! Har ju haft min gamla skittelefon som inte funkar som den ska så nu känns det bra igen ;) Christopher kollade på en ny telefon han med eftersom han badade med sin i somras ^^/ Tror han hittade en han vill ha som inte kostade allt för mkt så får se om han köper den sen. Nu har jag gjort klart paket och brev som ska skickas senare och ska väl sätta igång med städning snart. Tänkte kolla tid i tvättstugan sen också, har massa som måste tvättas! Nu ska jag plocka upp lite här i sovrummet så det blir klart någongång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0