Sommar, sommar, sommar!

Jao, så har halva sommarlovet redan gått :O Det har gått otroligt fort! Har tagit tag i träningen nu, jag & Odin är ute och springer i elljusspåret varje dag - har ju inget annat för mig eftersom jag inte har något jobb ''/ Men men, har lagomt ont i kroppen efter träningen nu, skönt det ;D Får väl se hur det blir med vikten nudå...
Var till Östersund i helgen, träffade söt-Lucas och det visade sig att C inte kunde låta bli honom heller. Det var väl det jag visste för sötare unge får man leta efter. Hade mys-kväll med Angelica också - kollade på filmen Hitman och det var väl ungefär som spelet tycker jag. Odin hittade en igelkott i Lugnvik också, han försökte få den att leka med honom utan resultat ;P
Snart kommer C hem över lunchen, ska laga till något till dess.

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen! =D

2008-09-10 @ 09:32:14
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0