På lördag åker vi!

Japp, nu är det bestämt - På lördag åker vi till Östersund för att fira jul. Inte för att jag har någon vidare lust att fira jul men ska göra det för systers skull <3 Blir lite krångel med djuren bara, mormor ska hämta mig vid tåget för att åka och köpa en bur till kaninerna eftersom jag inte kan ta med den på tåget - Känns så onödigt men jag har ju inte så mycket val! Under resan ska alla tre sitta i en trång liten transportbur, så kan dom ju inte bo i två veckors tid heller... Jaja, hundmat måste jag köpa också, för tungt att dra med sig den på tåget så det är lika bra. Får se vad man hittar på i Östersund sen då, känns inte som jag har några riktiga vänner där längre - Bara jag som hör av mig jämt och för det mesta blir man ju fan bara sviken :( Men men, jag deppar inte - Slösar ingen energi på folk som inte är värda det! Ska göra mig iordning nu och ta ut Odin för Malin kommer och hämtar mig sen och då ska vi till Birsta och julhandla lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0