Nu står jag ensam...



Jag saknar dig pappa <3 Idag tänkte jag att om jag hade vetat vad som skulle hända hade jag ringt dig och sagt att jag saknar dig, men nu är det försent... Jag ville så gärna ringa och prata med dig idag, precis som om ingenting har hänt, men det går ju inte. Jag saknar din röst och allt annat som var du. Jag hör dig hela tiden i mitt huvud, tänker hela tiden på vad du skulle sagt om saker och ting - Jag älskar dig pappa och jag kommer alltid att göra det. Oavsett hur allt var när du levde så hoppas jag att du förstod hur mycket jag faktiskt tyckte om dig, likaväl som jag vet att du faktiskt tyckte om mig. Det har varit mycket runt omkring och det förstörde våran relation ett tag, men den hade ju blivit bättre - Varför kunde den inte få bli helt bra igen pappa? Jag förstår inte hur det kunde bli såhär, vi var ju en familj en gång i tiden - Och på sätt och vis var vi ju det fortfarande. Jag hoppas att du finns här hos mig för jag behöver dig pappa, hör du när jag pratar med dig? Jag pratar till dig varje dag och jag hoppas du hör mig och kan ge mig svar på något sätt. Igår vaknade jag av att jag grät, jag grät både för jag var ledsen och för att jag var så glad - Ledsen fär att du är borta men glad för att jag kramade dig i drömmen jag hade precis när jag vaknade. Jag saknar dig så mycket och jag förstår inte hur vi ska kunna fira jul nu när du är borta. Bilden är från julen 2006, Angelica ser på dig och är så lycklig - Kunde det inte få fortsätta vara så?

-

jag saknar ditt hår och dina ögon,
men mest jag saknar din röst.
för den tröstade mig så många gånger,
nu står jag ensam och det värker i mitt bröst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden är från Junsele och du har ju firat jul på Frösön alla tidigare år så det går nog bra i år också.

2008-12-22 @ 11:40:19
Postat av: per asp

det är väl bra att du saknar honom isabell men du hade ju flera år på dig att göra de efter att bror min skiljde sig från din mamma han sökte ju kontakt med dig länge att du saknar honom nu är ju bara att beklaga jag saknar honom också och många andra ring mig isabell om du vill prata mvh farbror per

2008-12-22 @ 19:24:30
Postat av: Mamma

Ta bort bilden på vårt hem!!!

2008-12-22 @ 22:07:55
Postat av: Anonym

Ta bort bilden från bloggen!

2008-12-23 @ 10:43:04
Postat av: Madeléne

Vad är det frågan om? Det är ju för fan en bild på din lillasyster och din egen pappa!!

Vad är det för störda människor?

Jag vet om ett ställe brevid sjukhuset nått på psyk tror jag...

Sköt om dig gumman, du har det nog jobbigt nu, skit i idioterna, klart att du får ha en bild på DIN familj, kämpa på!

2008-12-25 @ 18:35:28
Postat av: Anonym

Javisst, får hon ha bild på sin familj, men då måste hon använda sina egna bilder och inte sno andras och lägga ut. Det är vårt hem.

2008-12-25 @ 22:03:33
Postat av: Anonym

Angelica valde bilden för hon tyckte den var så fin på henne och hennes pappa, det var ju även Angelicas hem som hon delade med sin pappa och hans nya familj.

2008-12-26 @ 13:32:18
Postat av: per asp

hej Isabell nu måste du göra de som är rätt inte de som du vill eller din mamma och faster som inte är riktigt frisk i huvet . Dom kommer att driva dig i fördärvet pia vet du att hon inte är som hon ska vara hon ska visa dig vad som är rätt hon ä mamma till 7 barn som inte vill ha med henne att göra lyssna inte på den mänskan och snälla ta bort kortet du har inte laglig rätt att använda det för min skull vännen mvh farbror per

2009-01-01 @ 20:29:26
Postat av: Elisabet

Hej!

Jag hamnade på din blogg av en slump, eftersom jag åxå är DT i Kort i fokus, och du och jag är i samma veckoindelning. Satt och läste lite bland bloggarna och hittade denna.

Du och jag känner inte alls varandra. Men min pappa dog också hastigt när jag var 17 år. Ville bara säga att jag tänker på dej, och om du vill mejla får du gärna göra det. Jag kan inte göra nåt som lindrar din sorg, men jag lovar dej att det kommer att kännas lättare, även om det tar tid.

2009-01-03 @ 18:15:02
Postat av: Annika

Skyll inte på Angelica att min bild, som du olovligen stulit från min bilddagbok, läggs ut på DIN blogg med DIN text. Angelica får gärna titta, men bilden ska för den skull inte läggas ut på nätet. Men jag tycker synd om dej Isabell att du tydligen inte har egna fina minnen, egna fina bilder så att du måste sno andras.

2009-01-09 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0