Mycket fix & Så

Äntligen tog jag tag i städningen här hemma igår, städade hela lägenheten - Känns så skönt när det är gjort, då slipper man tänka på det mer! Jag är trött idag, vet inte varför för jag vaknade vid 8 och var pigg :S Menmen, nu ska jag ta mig en pizzabit till lunch - Vi beställde från Bite Line igår jag och älskling, riktigt gott! Håller på och fixar med min stämplar nu också, fixar in dem i CD-fodral så jag får ordning och reda :D Det blir så bra! Det snöar ute, mysigt! Nu är det vitt och fint överallt ;)
För någon dag sedan kom det en tjej och hämtade Sinus också, kändes jättebra att hon äntligen fick ett bra hem :) Min lilla busfia <3 Så nu har jag bara mamma, pappa & barn kvar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0