Oktober 2007

Massa fysik&sånt
21 oktober kl. 18:38

Jaha, så gick det skit på förra fysik-provet då.. Tror jag iaf, har inte fått veta det än. Försökt hela helgen att plugga till nästa prov som jag har på torsdag, har inte gått så bra.. Iaf fram tills typ nyss! Har lyckats med fem hela uppgifter nu, Jippie! Då kanske det går bättre på nästa prov iaf :D Trodde inte det skulle gå bra på förra matte-provet heller, men det gick ju alldeles utmärkt! Kändes det som iaf, får väl se när jag får resultatet sen..

Älskling är i Ösd, åkte dit igår. Jag saknar honom jättemkt! Han fyller ju 26 imorgon så jag har faktiskt gjort smörgåstårta idag som han ska få när han kommer hem :) Sen har jag ju två presenter också, de andra har han redan fått. Jag är så dålig på att hålla sånt hemligt, han fick dom samma dag jag hade handlat O.o

Joar var nyss här och lämnade lite saker jag har haft hos mamma, bla mina&Christophers bambu-pinnar (: Skönt att få lite grönt här hemma igen. Har inte ätit middag än så jag ska ta och göra det nu, har så förbannat ont i blåsorna i munnen bara.. Aja, det går nog över om ett par dagar eller nåt sånt. PussHej <3


Både bra&dåliga saker..
11 oktober kl. 11:27

Både moster och Axel vann pengar på postkodmiljonären, men inte 25 000 kr.. Axel vann nästan 800 000 kr och moster vann 1 500 000 kr! Shit, det vart ju mycket mer än 25 000 kr ju!

Polisen hittade Eva också, hon satt i nån lägenhet hos nån kille och hon vägrade att gå hem.. Skit!

Nyss vaknat nu, älskling är på skolan och vi ska träffas sen vid halv fem och ta tåget till Östersund. Christophers morfar gick bort i tisdags.. Jobbig kväll här hemma då.. Jättesvårt att hålla tårarna borta i skolan också, det är därför vi åker till Ösd idag och stannar där över helgen.

Så går en dag i våra liv och kommer aldrig åter..


Orka det här..
5 oktober kl. 18:19

Har inte hört nåt om Eva än.. FAN! jävlahelvetesfan!


Jobbigt läge..
4 oktober kl. 21:44

Älskling har åkt till Ösd och jag är ledig fram till måndag, har absolut inget att göra fram till dess.. Sen ringde Mamma nyss, hon hade en bra & en dålig nyhet.. Hon började med den bra, moster har vunnit minst 25000:- på postkodmiljonären!

Den dåliga var att Eva har varit försvunnen sen i söndags, polisen misstänker att hon är död.. FAN! Varför måste det hända nåt hela jävla tiden?! Jag orkar inte mer nu..


Äntligen!

1 oktober kl. 18:37

Nu är älskling hemma! Skönt att få ha honom här hos mig igen <3

Vi har nyss kommit hem, har varit på Kjell&Co för C skulle handla nåt där, sen åt vi korv på IKEA och så köpte vi en feber-termometer på Biltema.

Ska ta och städa lite nu tror jag, stökigt här sen vi hämtade alla grejor i Ösd sist.

PussHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0